När man har semester så jobbar man inte!

Semester är skönt. Jag träffade Katja på stan, vi gick runt och tittade i affärer och jag har köpt presenter till hela familjen på Irland. Känns skönt att inte komma helt tomhänt. Vi åt också lunch på Fröken Olssons ute i värmen. Det är helt sjukt hur skönt och varmt det är!

Först ville Katja sitta i skuggan, så vi satt vid ett bord som hade lite skugga och lite sol. Men efter vi hade ätit satt båda helt i skugga så vi flyttade till solen och på Fröken Olssons har de en innergård där det liksom inte blåser, så det blev helt tokigt varmt och skönt! Hoppas verkligen värmen håller i sig länge!

När vi var "klara" åkte jag hem till pappa, där åt vi grillat med kyckling, potatis i ugnen och grönsaksspett. Supergott!

Katja äter pasta med kyckling. Jag åt bakad potatis med fetaoströra och drack smoothie med hallon. Mums!

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0