Sushi med Anja

Paketet innehöll produkter jag ska testa åt Cosmopolitans testpanel, spännande spännande. Men kanske inte riktigt så spännande som jag hade hoppats på? Börjar testa imorgon så får vi se hur det går! Produkten lanseras i vår och då kommer jag redan veta om den kommer vara värd att köpa eller ej! Men jag vågar inte nämna några detaljer, för jag är en fegis!

Nu sitter jag (som vanligt) på jobbet tillsammans med Anja, vi åt sushi - jag har fortfarande inte bestämt mig om jag gillar det eller ej. Det är ju gott (eller ?).. Jo, men det är det nog. Vi kunde ha delat på en men vi köpte två och orkade knappt ens hälften. Det var i alla fall mysigt att äta något lite nytt, har ju faktiskt inte testat sushi på ganska många år! Ingefära är i alla fall supergott! Kanske att jag orkar någon mer bit om någon timme eller så, Anja ska äta lite till nu! En sak man i alla fall måste säga om sushi är att det är himla fint! Nej, nu får jag fokusera på att arbeta ett litet tag! Bara lite mer än två timmar kvar, sen får jag åka hem!

 



/Sara

 


Kommentarer
Postat av: Denise

Vad kul att du vill tävla :) Kika in igen nästa helg så har jag dragit en vinnare :)

2009-02-01 @ 07:44:07
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0