Jobb med shopping

Alltså, de senaste dagarna när jag har försökt skriva så har jag inte kommit in på sidan! Helt tokigt! Nu sitter jag i alla fall på jobbet. Halvtimme kvar tills man får gå hem. Imorgon blir det utgång med jobbet, ska nog bli mysigt. :) Vill vara ledig NU! Det är fortfarande ganska mycket att göra på jobber, så detta har tagit mig 15 minuter att skriva..

Jag har i alla fall köpt en jacka, typ en liknande som jag fick stulen i Dublin. Typ svart "skinnjacka" på H&M, de delade ut 20% på hela sortimentet. Hur bra som helst! Sen köpte jag en svart/cerise scarf som kommer vara supersnygg till! Wiie. Längtar tills det blir lite varmare så man får ha det på sig! Idag på jobbet har jag och Emma köpt sängkläder på ellos.se. Dessutom köpte jag en fin klänning, hoppas den passar!!


Visst är den superfin? Hoppas den är fin på också! Vill ju inte skicka tillbaka! Nu är det bara 5 minuter kvar, yay. Hörs snart.

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0