Vill ha muffins!

Ååh, nu sitter man här igen på jobbet. Var så lat denna morgon (som vanligt), tog mig en 75 minuters extra sömn efter alarmet hade ringt och sen gick jag upp och tog en filt om mig och bara satt vid datorn och gjorde ingenting. Hur mysigt som helst. Ända tills jag insåg att jag var tvungen att göra mig iordning till jobbet, då fick jag skynda på och göra mig klar till jobbet.

Är så himla sugen på något riktigt gott, tänk att baka något riktigt riktigt mumsigt och typ göra milkshake och sätta sig med några mysiga vänner och titta på typ film eller desperate housewives eller gossip girl. Två av tjejerna på jobbet sitter och pratar om choklad och glass och bla bla bla, JAG VILL HAAAA. Jag sa faktiskt till dem att sluta, som den bitch jag är, haha. Blir ju så sjukt sugen.

Chocolate Chunk muffins
Marias chokladmuffins med chokladsmörkräm
Sega chokladmuffins med marshmallowtäcke
Marabou-muffins med fudgetäcke & Non Stop

Ååååh, kolla va gott allt ser ut! Jag vill ju haaa! Erkänn att du också blir sugen?! :o Har i alla fall lite godis kvar från igår!


/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0